Dostawa i montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych w gminie Łabowa
Numer ogłoszenia: 219272 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Łabowej , Łabowa 38, 33-336 Łabowa, woj. małopolskie,
tel. 18 475 13 98, faks 18 41 41 947.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia oddziałów
przedszkolnych w gminie Łabowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy
dostawy i montażu wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych, na terenie gminy Łabowa. Oznaczenie wg
Wspólnego Słownika Zamówień: 39162100-6- Pomoce dydaktyczne; 39162110-9- sprzęt dydaktyczny,
39160000-1 - meble szkolne, 39150000-8 - różne meble i wyposażenie, 39120000-9 - stoły, kredensy, biurka i
biblioteczki, 39700000-9 - sprzęt gospodarstwa domowego, 32000000-3 - sprzęt radiowy, telewizyjny,
komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny, 48000000-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
30200000-1 - urządzenia komputerowe. Zamówienie jest podzielone na części, a poszczególne części zostały
opisane w załącznikach 3a - 3d..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1, 39.15.00.00-8, 39.12.00.00-9,
39.70.00.00-9, 32.00.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie
oceniana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie
oceniana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie
oceniana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie
oceniana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie
oceniana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,
że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.labowa.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół
w Łabowej 33 - 336 Łabowa 38.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2014
godzina 10:30, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Łabowej 33 - 336 Łabowa 38.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani zawarcia umowy
ramowej. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 9.1.
Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w
systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Czaczowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy i
montażu wyposażenia oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Czaczowie. Przedmiot
zamówienia został opisany w sposób szczegółowy w załączniku 3a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.00.00-1, 39.15.00.00-8,
39.12.00.00-9, 39.70.00.00-9, 32.00.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Łabowej; Szkoła Podstawowa w Łabowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy i
montażu wyposażenia do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Łabowej. Przedmiot
zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku 3b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.00.00-1, 39.15.00.00-8,
39.12.00.00-9, 39.70.00.00-9, 32.00.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Maciejowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy i
montażu wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Maciejowej. Przedmiot
zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.00.00-1, 39.15.00.00-8,
39.12.00.00-9, 39.70.00.00-9, 32.00.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i
montaż wyposażenia do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi. Przedmiot
zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3d do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.00.00-1, 39.15.00.00-8,
39.12.00.00-9, 39.70.00.00-9, 32.00.00.00-3, 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pliki do pobrania:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
2. Opis wyposażenia dla Oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Czaczowie
3. Opis wyposażenia dla Oddziału przedszkolnego przy ZSZG Szkole Podstawowej w Łabowej
4. Opis wyposażenia dla Oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Maciejowej
5. Opis wyposażenia dla Oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi
|