http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
REDAKCJA
URZĄD
Przetargi powyżej 60 000 euro
Przetargi na zbycie nieruchomości komunalnych
Przetargi poniżej 60 000 euro
Uchwały Gminnej Komisji Wyborczej
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Komunikaty i ogłoszenia
Przetargi
Interpelacje
WŁADZE
PRAWO LOKALNE
GOSPODARKA
MOJA SPRAWA
INNE
OŚWIADCZENIA
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
DZIENNIK PODAWCZY
STATYSTYKA
PRZETARGI
Wybory samorzadowe 2018


 
Komunikaty i ogłoszenia 
URZĄD
 
data publikacji:  30-12-2008 | 14:50
data ostatniej modyfikacji:  30-12-2008 | 14:50
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze 30.12.2008

Urząd Gminy Łabowa

33-336 Łabowa 38

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

podinspektora w Zespole ds. Zamówień Publicznych i Środków Pomocowych oraz w Zespole ds. Geodezji, Planowania Przestrzennego i Inwestycji

 

 

1.      Określenie stanowiska urzędniczego:

·           podinspektor w Zespole ds. Zamówień Publicznych i Środków Pomocowych oraz w Zespole ds. Geodezji, Planowania Przestrzennego i Inwestycji.

2.      Wymagania niezbędne:

1)   spełnianie wymagań z art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.:

·      posiada obywatelstwo polskie,

·      posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,

·      posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

·      nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.

2)   posiada łącznie co najmniej trzyletni  staż pracy.

3)   posiada wykształcenie wyższe techniczne z tytułem: magister inżynier lub inżynier.

3.      Wymaganie dodatkowe: 

1)   podstawowa znajomość tematyki administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego w zakresie: znajomości przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych oraz kodeksu postępowania administracyjnego,

2)   doświadczenie w pracy w administracji publicznej,

3)   posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót),

4)   doświadczenie w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót,

5)   znajomość ustawy prawo budowlane,

6)   umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,

7)   znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.

4.      Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:

1)   sprawowanie kontroli nad prowadzonymi przez Gminę inwestycjami i remontami obiektów i zgodności ich realizacji z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,

2)   sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów, materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,

3)   sprawdzanie i odbiór robót budowlanych na każdym etapie ich realizacji,

4)   przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazania obiektów do użytkowania, w tym uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,

5)   sporządzanie sprawozdań z zakresu realizowanych inwestycji oraz prowadzenie rozliczeń budowy i robót,

6)   opracowywanie projektów programów inwestycyjnych gminy,

7)   nadzorowanie  przygotowania  dokumentacji technicznych  prowadzonych  inwestycji oraz jej archiwizowanie,

8)   pomoc w prowadzeniu  postępowań  o udzielenie  zamówień  publicznych   na prowadzone przez  gminę inwestycje, w szczególności sprawdzania lub sporządzania kosztorysów inwestorskich,

9)   prowadzenie postępowania w celu uzyskania decyzji na użytkowanie obiektu.

5.      Wymagane dokumenty:

1)   życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,

2)   list motywacyjny,

3)   dokumenty poświadczające wykształcenie,

4)   dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót),

5)   kserokopia dowodu osobistego,

6)   oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

7)   oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

8)   oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 i Nr 153, poz. 1271 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektora,

9)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wszystkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane, w przypadku składania kserokopii oryginałów dokumentów powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracy podinspektora w Zespole ds. Zamówień Publicznych i Środków Pomocowych oraz w Zespole ds. Geodezji, Planowania Przestrzennego i Inwestycji”, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Łabowa,  pok. 2 (DZIENNIK PODAWCZY), lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Łabowa, 33-336 Łabowa 38, w terminie do dnia 13 stycznia 2009 r.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Łabowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Łabowa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.labowa.iap.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Łabowa.

 Wójt Gminy Łabowa
              /-/
      Marek Janczak

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska