Uchwała Nr XIX/121/04 Rady Gminy Łabowa z dnia 21 czerwca 2004 roku
w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2004 roku.
Na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku - o finansach publicznych (j.t. Dz.U. z 2003r, Nr 15, poz. 148 z późn.zm.), Rada Gminy Łabowa, uchwala co następuje:
§ 1
Informacja o przebiegu realizacji budżetu gminy za I półrocze roku powinna mieć formę pisemną, zawierającą następujące elementy: 1. Ogólny opis wykonania budżetu gminy uwzględniający: A/ budżet w wersji uchwalonej, B/ zmiany dokonane w budżecie w I półroczu, C/ realizację budżetu po stronie dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów, ogólnie, z krótkim omówieniem 2. Opis wykonania dochodów w tym: A/ zestawienie tabelaryczne dochodów wg działów klasyfikacji budżetowej i źródeł, B/ opisowa informacja o źródłach dochodów ze szczególnym uwzględnieniem tych źródeł, których wykonanie jest nieproporcjonalne do upływu czasu 3. Opis wykonania wydatków, w tym: A/ zestawienie tabelaryczne wydatków w podziale na działy i rozdziały klasyfikacji budżetowej z wyszczególnieniem wydatków inwestycyjnych, płacowych i dotacyjnych, B/ opis wydatków z wyeksponowaniem wydatków majątkowych 4. Informację z wykonania planów finansowych zadań zleconych z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami zawierająca krótki opis o przekazanych dotacjach i wykorzystanych środkach w szczegółowości do działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
|