http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
REDAKCJA
URZĄD
WŁADZE
PRAWO LOKALNE
Statut
Uchwały Rady Gminy VIII kadencji
Uchwały Rady Gminy VII kadencji
Uchwały Rady Gminy VI kadencji
Uchwały Rady Gminy V kadencji
Uchwały Rady Gminy IV kadencji
Protokoły
Strategia rozwoju
Zag. przestrzenne
Gosp. komunalna
Budżet
Jednostki pomocnicze
Pomoc publiczna
Inne
GOSPODARKA
MOJA SPRAWA
INNE
OŚWIADCZENIA
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
DZIENNIK PODAWCZY
STATYSTYKA
PRZETARGI
Wybory samorzadowe 2018


 
Uchwały Rady Gminy IV kadencji 
PRAWO LOKALNE
 
data publikacji:  21-07-2005 | 00:00
data ostatniej modyfikacji:  21-07-2005 | 00:00
Nr XXXI/206/05 w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy na I półrocze 2005 roku 21.07.2005

Uchwała Nr XXXI/206/05

Rady Gminy Łabowa

z dnia 29 czerwca 2005 roku

w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2005 roku

Na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (j.tekst Dz.U. z 2003r Nr 15 poz. 148 z późn.zm.) Rada Gminy Łabowa uchwala co następuje:

§ 1

Informacja o przebiegu realizacji budżetu gminy za I półrocze 2005 roku ma mieć formę pisemną i zawierać następujące elementy:

  1. Ogólny opis wykonania budżetu gminy uwzględniający:

  1. budżet w wersji uchwalonej,
  2. zmiany dokonane w budżecie w I półroczu,
  3. realizację budżetu po stronie dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów, ogólnie, z krótkim omówieniem.

  1. Opis wykonania dochodów w tym:

  1. zestawienie tabelaryczne dochodów wg działów klasyfikacji budżetowej i źródeł zawierające również informacje o wysokości tych dochodów za analogiczny okres roku poprzedniego,
  2. opisową informację o źródłach dochodów ze szczególnym uwzględnieniem tych źródeł, których wykonanie jest nieproporcjonalne do upływu czasu.

  1. Opis wykonania wydatków, w tym:

  1. zestawienie tabelaryczne wydatków w podziale na działy i rozdziały klasyfikacji budżetowej z wyszczególnieniem wydatków inwestycyjnych, płacowych i dotacyjnych zawierające również informację o poziomie tych wydatków za analogiczny okres roku poprzedniego,
  2. opis wydatków z wyeksponowaniem wydatków majątkowych.

  1. Informację z wykonania planów finansowych zadań zleconych z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami zawierającą krótką informację o przekazanych dotacjach i wykorzystanych środkach w szczególności do działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska