http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
REDAKCJA
URZĄD
WŁADZE
PRAWO LOKALNE
GOSPODARKA
MOJA SPRAWA
INNE
Wybory 2018
Taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wode i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Łabowa
Klauzule informacyjne RODO
Petycje
Projekt Założeń do Planu Zaopatrzenia w Ciepło, Energię Elektryczną i Paliwa Gazowe dla Gminy Łabowa na lata 2016-2030
Informacja publiczna
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2015 rok
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej 2015 rok
Referendum Ogólnokrajowe 6 września 2015 roku
Konsultacje społeczne projektu Programu Ochrony Środowiska
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2014 rok
Wybory Prezydenta RP 2015
Wybory samorządowe 2014
Wybory do Europarlamentu – 2014
Wybory 2013
Informacje nieudostępnione
Rejestr zmian
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Jednostki pomocnicze
Wybory 2011
Rejestry i ewidencje
OŚWIADCZENIA
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
DZIENNIK PODAWCZY
STATYSTYKA
PRZETARGI
Wybory samorzadowe 2018


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2009-03-17 12:35:07
Komunikaty i ogłoszenia
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - 2009-03-17

nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Łabowa 33-336 Łabowa 38 na stanowisko Geodeta w Zespole ds. Geodezji, Planowania Przestrzennego, Inwestycji i Zamówień Publicznych ½ etatu

Wójt Gminy Łabowa ogłasza nabór

na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy Łabowa

33-336 Łabowa 38

 

1.      Określenie stanowiska urzędniczego:

 

Geodeta w Zespole ds. Geodezji, Planowania Przestrzennego, Inwestycji i Zamówień Publicznych

½ etatu

2.      Wymagania niezbędne:

1)   obywatelstwo polskie;

2)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)   brak skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego;

4)   dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym;

5)   uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach:

a)    geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne;

b)   rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;

6)   2-letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego;

7)   biegła znajomość przepisów ustaw: prawo geodezyjne i kartograficzne, o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

8)   nieposzlakowaną opinią;

 

3.      Wymaganie dodatkowe: 

1)   podstawowa znajomość tematyki administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego w zakresie: znajomości przepisów ustawy o samorządzie gminnym oraz kodeksu postępowania administracyjnego,

2)   doświadczenie w pracy w administracji publicznej,

3)   posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót),

4)   doświadczenie w zakresie wykonywania samodzielnej funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii,

5)   umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,

6)   znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.

 

4.      Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:

 

1)   realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami;

2)   dokonywanie zmian w księgach wieczystych;

3)   przeprowadzanie wywłaszczenia nieruchomości na rzecz gminy;

4)   regulacja stanów prawnych gruntów mienia gminnego;

5)   wykonywanie prac geodezyjnych na działkach mienia gminnego:

a)    tyczenie przebiegu dróg gminnych,

b)   tyczenie przebiegu działek gminnych,

6)   przygotowywanie materiałów na sesje rady gminy,

7)   współdziałanie w rozwiązywaniu zagadnień z zakresu: gospodarki terenami, ochrony środowiska naturalnego, realizacji inwestycji gminnych;

8)   przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o zamówienia publiczne.

 

5.      Wymagane dokumenty:

 

1)   list motywacyjny,

2)   życiorys - CV,

3)   kserokopia dowodu osobistego,

4)   zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,

5)   oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

6)   oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko geodety gminnego,

7)   kserokopie świadectw pracy,

8)   kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,

9)   inne dokumenty, referencje.

Wszystkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane, w przypadku składania kserokopii oryginałów dokumentów powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko geodety gminnego” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Łabowa,  pok. 2 (DZIENNIK PODAWCZY), lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Łabowa, 33-336 Łabowa 38, w terminie do dnia 27 marca 2009 r. do godz. 15 30.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Łabowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Łabowa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.labowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Łabowa.

Wójt Gminy Łabowa
/-/             
Marek Janczak     

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska