http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
REDAKCJA
URZĄD
WŁADZE
PRAWO LOKALNE
GOSPODARKA
MOJA SPRAWA
INNE
Wybory 2018
Taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wode i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Łabowa
Klauzule informacyjne RODO
Petycje
Projekt Założeń do Planu Zaopatrzenia w Ciepło, Energię Elektryczną i Paliwa Gazowe dla Gminy Łabowa na lata 2016-2030
Informacja publiczna
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2015 rok
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej 2015 rok
Referendum Ogólnokrajowe 6 września 2015 roku
Konsultacje społeczne projektu Programu Ochrony Środowiska
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2014 rok
Wybory Prezydenta RP 2015
Wybory samorządowe 2014
Wybory do Europarlamentu – 2014
Wybory 2013
Informacje nieudostępnione
Rejestr zmian
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Jednostki pomocnicze
Wybory 2011
Rejestry i ewidencje
OŚWIADCZENIA
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
DZIENNIK PODAWCZY
STATYSTYKA
PRZETARGI
Wybory samorzadowe 2018


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2007-07-18 00:06:15
Przetargi poniżej 60 000 euro
Przetarg nieograniczony - 2007-06-08

REMONT POMIESZCZEŃ NA PARTERZE BUDYNKU URZĘDU GMINY ŁABOWA

Znak: 341-A / 04/ 2007

 

                                  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU, KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA

RÓWNOWARTOŚCI 60 000 EURO

 

1.Zamawiający :

URZĄD GMINY ŁABOWA  

woj. małopolskie, powiat nowosądecki, 33-336  ŁABOWA 38

Telefon: / 018 / 471 12 84            faks: / 018 /  471 12 66

Poczta elektroniczna: gmina @ labowa.iap.pl

Adres internetowy: www.labowa.iap.pl

2. Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony

3. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia : http://www.labowa.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w siedzibie Urzędu Gminy Łabowa  33- 336 Łabowa 38 , pokój Nr 5, w  godzinach  od 9oo – 13oo, za wyjątkiem sobót i niedziel lub na wniosek Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym.

Uprawniona do kontaktu z Wykonawcami :

mgr Krzysztof Setlak  tel./018/ 4141933;   - w sprawach merytorycznych                          

Kazimiera Juszyńska  tel. / 018 / 414-19-28 - w sprawach proceduralnych

4. Przedmiot zamówienia : roboty budowlane wykonywane w ramach zadania:

REMONT POMIESZCZEŃ NA PARTERZE BUDYNKU URZĘDU GMINY ŁABOWA

Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem:

- przedłużenie istniejącego korytarza poprzez wyburzenie ścianek w pomieszczeniu gospodarczym;

- likwidacja korytarza wydzielonego kiedyś  z pomieszczeń biurowych  i uzyskanie większej powierzchni pomieszczeń;

- uzyskanie pomieszczenia na archiwum;

- uzyskanie pomieszczenia na kancelarie tajną;

- połączenie korytarza na zapleczu biurowym z dalszą częścią budynku;

-wydzielenie z pomieszczenia dawnej projektornii znajdującej się na zapleczu sali

konferencyjnej, węzłów sanitarnych oraz pomieszczenia socjalnego;

- zerwanie istniejących okładzin ściennych z boazerii oraz sklejki, likwidacja rastrów sufitowych;

-   wymiana posadzek;

-   wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej

-   wymianę 3 szt. drzwi wejściowych drewnianych na aluminiowe;

-   wymianę stolarki okiennej na PCV;

-  obłożenie ścian w sanitariach i pomieszczeniu socjalnym glazurą;

-  wykonaniu pasów glazury odbojowej na korytarzu;

-  wymianę starych grzejników;

-  podłączenie wody i kanalizacji oraz montaż niezbędnych urządzeń w WC i pomieszczeniu socjalnym;

-  dorobienie instalacji elektrycznej do nowo uzyskanych pomieszczeń;

- wymiana oświetlenia sufitowego.

-           

Nomenklatura-  ( CPV ) 45210000-2     Roboty budowlane w zakresie budynków

 

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia : do 15 września 2007r.

7.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych / j. tekst  Dz. U. z 2006r Nr 164, poz. 1163 z późn.zm./ tj.

  1. posiadający  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

-  są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym

Ø      Zamawiający warunek będzie sprawdzał na podstawie: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

  1. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi kwalifikacje w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (Dz. U. z 2003r            Nr 207, poz.2016 z późn. zm.)-osobą posiadającą uprawnienia  do sprawowania

samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z zakresu robót konstrukcyjno-budowlanych  oraz legitymującą się przynależnością do właściwej izby zawodowej.

Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie dokumentów:

Ø      uprawnienia budowlane

Ø      aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej

- posiadają doświadczenie w realizacji robót budowlanych rozumiane jako wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 zamówienia  w zakres którego wchodziły roboty remontowe a wartość zamówienia nie była niższa niż zaproponowana przez Wykonawcę cena ofertowa w przedmiotowym postępowaniu.

Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie :

Ø      złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót              

Ø      dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie

  1. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  2. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24  ust. 1 i 2

2. Zamawiający  spełnianie pozostałych warunków udziału w postępowaniu będzie oceniał na podstawie :

Ø      oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

3. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają  się wspólnie                       / konsorcjum/, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali wymienione warunki .

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia;nie spełnia „

8. Wadium nie jest wymagane.

9.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena - 100%

Najniższa cena wśród ofert 100 pkt., pozostałe ceny ofert proporcjonalnie do najniższej ceny wśród ofert.

10. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Łabowa  33-336 Łabowa 38 lub przesłać na w/w adres w terminie do dnia 20 czerwca 2007r do godziny 10:00

11. Termin związania ofertą 30 dni.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Łabowa, dnia  8 czerwca 2007r

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska