Przetarg nieograniczony - 2007-06-08
REMONT POMIESZCZEŃ NA PARTERZE BUDYNKU URZĘDU GMINY ŁABOWA
Znak: 341-A / 04/ 2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU, KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA
RÓWNOWARTOŚCI 60 000 EURO
1.Zamawiający :
URZĄD GMINY ŁABOWA
woj. małopolskie, powiat nowosądecki, 33-336 ŁABOWA 38
Telefon: / 018 / 471 12 84 faks: / 018 / 471 12 66
Poczta elektroniczna: gmina @ labowa.iap.pl
Adres internetowy: www.labowa.iap.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia : http://www.labowa.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w siedzibie Urzędu Gminy Łabowa 33- 336 Łabowa 38 , pokój Nr 5, w godzinach od 9oo – 13oo, za wyjątkiem sobót i niedziel lub na wniosek Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym.
Uprawniona do kontaktu z Wykonawcami :
mgr Krzysztof Setlak tel./018/ 4141933; - w sprawach merytorycznych
Kazimiera Juszyńska tel. / 018 / 414-19-28 - w sprawach proceduralnych
4. Przedmiot zamówienia : roboty budowlane wykonywane w ramach zadania:
REMONT POMIESZCZEŃ NA PARTERZE BUDYNKU URZĘDU GMINY ŁABOWA
Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem:
- przedłużenie istniejącego korytarza poprzez wyburzenie ścianek w pomieszczeniu gospodarczym;
- likwidacja korytarza wydzielonego kiedyś z pomieszczeń biurowych i uzyskanie większej powierzchni pomieszczeń;
- uzyskanie pomieszczenia na archiwum;
- uzyskanie pomieszczenia na kancelarie tajną;
- połączenie korytarza na zapleczu biurowym z dalszą częścią budynku;
-wydzielenie z pomieszczenia dawnej projektornii znajdującej się na zapleczu sali
konferencyjnej, węzłów sanitarnych oraz pomieszczenia socjalnego;
- zerwanie istniejących okładzin ściennych z boazerii oraz sklejki, likwidacja rastrów sufitowych;
- wymiana posadzek;
- wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej
- wymianę 3 szt. drzwi wejściowych drewnianych na aluminiowe;
- wymianę stolarki okiennej na PCV;
- obłożenie ścian w sanitariach i pomieszczeniu socjalnym glazurą;
- wykonaniu pasów glazury odbojowej na korytarzu;
- wymianę starych grzejników;
- podłączenie wody i kanalizacji oraz montaż niezbędnych urządzeń w WC i pomieszczeniu socjalnym;
- dorobienie instalacji elektrycznej do nowo uzyskanych pomieszczeń;
- wymiana oświetlenia sufitowego.
-
Nomenklatura- ( CPV ) 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia : do 15 września 2007r.
7.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych / j. tekst Dz. U. z 2006r Nr 164, poz. 1163 z późn.zm./ tj.
- posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym
Ø Zamawiający warunek będzie sprawdzał na podstawie: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi kwalifikacje w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (Dz. U. z 2003r Nr 207, poz.2016 z późn. zm.)-osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z zakresu robót konstrukcyjno-budowlanych oraz legitymującą się przynależnością do właściwej izby zawodowej.
Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie dokumentów:
Ø uprawnienia budowlane
Ø aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej
- posiadają doświadczenie w realizacji robót budowlanych rozumiane jako wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 zamówienia w zakres którego wchodziły roboty remontowe a wartość zamówienia nie była niższa niż zaproponowana przez Wykonawcę cena ofertowa w przedmiotowym postępowaniu.
Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie :
Ø złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót
Ø dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie
- znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 i 2
2. Zamawiający spełnianie pozostałych warunków udziału w postępowaniu będzie oceniał na podstawie :
Ø oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie / konsorcjum/, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali wymienione warunki .
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia;nie spełnia „
8. Wadium nie jest wymagane.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%
10. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Łabowa 33-336 Łabowa 38 lub przesłać na w/w adres w terminie do dnia 20 czerwca 2007r do godziny 10:00
11. Termin związania ofertą 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Łabowa, dnia 8 czerwca 2007r |