http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
REDAKCJA
URZĄD
WŁADZE
PRAWO LOKALNE
GOSPODARKA
MOJA SPRAWA
INNE
Wybory 2018
Taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wode i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Łabowa
Klauzule informacyjne RODO
Petycje
Projekt Założeń do Planu Zaopatrzenia w Ciepło, Energię Elektryczną i Paliwa Gazowe dla Gminy Łabowa na lata 2016-2030
Informacja publiczna
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2015 rok
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej 2015 rok
Referendum Ogólnokrajowe 6 września 2015 roku
Konsultacje społeczne projektu Programu Ochrony Środowiska
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2014 rok
Wybory Prezydenta RP 2015
Wybory samorządowe 2014
Wybory do Europarlamentu – 2014
Wybory 2013
Informacje nieudostępnione
Rejestr zmian
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Jednostki pomocnicze
Wybory 2011
Rejestry i ewidencje
OŚWIADCZENIA
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
DZIENNIK PODAWCZY
STATYSTYKA
PRZETARGI
Wybory samorzadowe 2018


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2007-04-13 00:11:12
Przetargi poniżej 60 000 euro
Przetarg nieograniczony - 2007-04-03

ZAKUP UŻYWANEGO POJAZDU RATOWNICTWA SPECJALISTYCZNEGO- POŻARNICZEGO

Znak: 341-A / 03/ 2007

 

                                  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU, KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA RÓWNOWARTOŚCI 60 000 EURO

 

1.Zamawiający :

GMINA  ŁABOWA  

woj. małopolskie, powiat nowosądecki, 33-336  ŁABOWA 38

Telefon: / 018 / 471 12 84            faks: / 018 /  471 12 66

Poczta elektroniczna: gmina @ labowa.iap.pl

Adres internetowy: www.labowa.iap.pl

2. Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony

3. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia : http://www.labowa.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także w siedzibie Urzędu Gminy Łabowa  33- 336 Łabowa 38 , pokój Nr 5, w  godzinach  od 9oo – 13oo, za wyjątkiem sobót i niedziel lub na wniosek Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym.

Uprawnieni do kontaktu z Wykonawcami :mgr Krzysztof Setlak  tel./018/ 4141933;

Mariusz Fiut tel./018/4141942; Kazimiera Juszyńska  tel. / 018 / 414-19-28.

4. Przedmiot zamówienia:

ZAKUP UŻYWANEGO POJAZDU RATOWNICTWA SPECJALISTYCZNEGO- POŻARNICZEGO

Minimalne parametry techniczne i wyposażenie:

rok produkcji – nie wcześniej niż 1974r ; silnik – moc – 120 kW, zapłon samoczynny, przebieg wg wskazań licznika nie więcej niż 40 000 km; rodzaj paliwa – olej napędowy; układ napędowy – 4x4;kabina – 1+5 osób; pojazd wyposażony w zbiornik na wodę o pojemności nie mniejszej niż 1600l;autopompę o wydajności min.800l/min.; szybkie natarcie; oznakowanie dla pojazdu ratownictwa specjalistycznego –straż (świetlne i dźwiękowe).

Samochód winien spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego.

Nomenklatura-  ( CPV )- 34144210-3  wozy strażackie.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia w terminie 7 dni od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi określone w art.                 22 ust.1 ustawy tj.:

  1. posiadający  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

-  są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym

Ø      Zamawiający warunek będzie sprawdzał na podstawie: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

  1. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  2. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  3. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24  ust. 1 i 2

2. Zamawiający  spełnianie pozostałych warunków udziału w postępowaniu będzie oceniał na podstawie :

Ø      oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia „

8. Wadium nie jest wymagane.

9.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena - 100%

Najniższa cena wśród ofert 100 pkt., pozostałe ceny ofert proporcjonalnie do najniższej ceny wśród ofert.

10. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Łabowa  33-336 Łabowa 38 lub przesłać na w/w adres w terminie do dnia 12 kwietnia 2007r do godziny 10:00

11. Termin związania ofertą 30 dni.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Łabowa, dnia 3 kwietnia 2007r

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska