http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
REDAKCJA
URZĄD
WŁADZE
PRAWO LOKALNE
GOSPODARKA
MOJA SPRAWA
INNE
Wybory 2018
Taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wode i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Łabowa
Klauzule informacyjne RODO
Petycje
Projekt Założeń do Planu Zaopatrzenia w Ciepło, Energię Elektryczną i Paliwa Gazowe dla Gminy Łabowa na lata 2016-2030
Informacja publiczna
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2015 rok
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej 2015 rok
Referendum Ogólnokrajowe 6 września 2015 roku
Konsultacje społeczne projektu Programu Ochrony Środowiska
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2014 rok
Wybory Prezydenta RP 2015
Wybory samorządowe 2014
Wybory do Europarlamentu – 2014
Wybory 2013
Informacje nieudostępnione
Rejestr zmian
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Jednostki pomocnicze
Wybory 2011
Rejestry i ewidencje
OŚWIADCZENIA
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
DZIENNIK PODAWCZY
STATYSTYKA
PRZETARGI
Wybory samorzadowe 2018


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2005-11-17 10:16:14
Przetargi powyżej 60 000 euro
przetarg ograniczony - 2005-11-16

Udzielenie kredytu

 

Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Roboty budowlane             

Dostawy                               

Usługi                                    X   

Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych

 

Data otrzymania ogłoszenia__________________________

Numer identyfikacyjny_________________________________

 

 

SEKCJA I:   Zamawiający

 

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

 

Nazwa

 

GMINA ŁABOWA

 

 

 

 

 

 

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

 

Kazimiera  Juszyńska

Adres

Łabowa  38

 

Kod pocztowy

33-336

Miejscowość

Łabowa

 

Województwo

Małopolskie

Telefon

/018/ 4711227

 

Faks

/018/ 4711266

Poczta elektroniczna (e-mail)

 

gmina@labowa.sacz.pl

Adres internetowy (URL)

 

www.labowa.iap.pl

 

I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1   X                                                                                              Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych  warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1   X                                                                                              Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1   X                                                                                              Jeśli inny, wykorzystać załącznik A



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

            KREDYT DŁUGOTERMINOWY W WYSOKOŚCI  300 000,00 PLN NA 

            WYDATKI NIE ZNAJDUJĄCE POKRYCIA W  DOCHODACH BUDŻETU

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

Kredyt długoterminowy , złotowy, w wysokości  300 000 zł z przeznaczeniem na wydatki nie znajdujące pokrycia w dochodach budżetu

-          okres kredytowania  do 31.12.2011r

-          oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy procentowej, opartej na stawce WIBOR  1M ,wyliczonej jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej, z uwzględnieniem marży banku , stałej w okresie kredytowania

-          spłata odsetek w okresach miesięcznych

-          postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminie 1 dnia, licząc od podpisania umowy

-          zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco

 

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych,  usług lub miejsce dostaw

 Łabowa

 

II.1.5) Nomenklatura

 

 

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

Główny przedmiot

  66.13.00.00-0

 

Dodatkowe przedmioty

 

...-

...-

...-

...-

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej 

NIE   X      TAK    

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE   X       TAK   

 

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem  wszystkich części i  opcji, o ile dotyczy)

Kredyt długoterminowy  w wysokości 300 000 zł ,z przeznaczeniem na wydatki nie znajdujące pokrycia w dochodach budżetu    

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

              Okres w miesiącach    i/ lub w dniach   (licząc od daty udzielenia zamówienia)

lub:       Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia 31/ 12 / 2011  (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) Wymagane wadium

   1 375 zł

 

 

III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy  oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy:

-          spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy, oraz spełniają warunki szczegółowe:

* są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym stosownie do wymogów określonych ustawą z dnia 29.08.1997r –Prawo Bankowe

*posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

*w ciągu ostatnich 3 lat udzielili co najmniej 1 kredyt dla podmiotów zaliczanych do jednostek finansów publicznych.

W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w postępowaniu zamawiający żąda od Wykonawców złożenia  oświadczenia o spełnianiu warunków postępowania, o których mowa w art.22 ust.1 pzp i następujących dokumentów:

a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

b. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 

f. koncesji, zezwolenie lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

g.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  z podaniem ich wartości ,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz   załączenia  dokumentów potwierdzających, że usługi  te zostały wykonane  należycie.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt . a,  c, d, e  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.b  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 

 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a postanowienia dot. wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.

Do składania ofert Zamawiający zaprosi  5 Wykonawców, którzy spełniają wymagane warunki oraz którzy wykażą się największą liczbą udzielonych kredytów dla podmiotów zaliczanych do jednostek finansów publicznych w ostatnich 3 latach działalności / pod uwagę brane będą tylko kredyty dla których załączono dokumenty potwierdzające, że usługi zostały one wykonane należycie/.

 

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

 

Przetarg nieograniczony                                                     

Przetarg ograniczony                X                                         

Negocjacje z ogłoszeniem        

 

 

IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia  (o ile dotyczy)

Numer ogłoszenia  w spisie BZP

Nr poz.   z // (dd/mm/rrrr)

 

IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

Liczba   5                           lub:               Minimum    /   Maksimum   

 

IV.2) Kryteria oceny ofert

 

     A)   X Najniższa cena   

lub

     B)    Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:

 

1.        _________________________________________________________ - ____ %

2.        _________________________________________________________ - ____ %

3.        _________________________________________________________ - ____ %

4.        _________________________________________________________ - ____ %

5.        _________________________________________________________ - ____ %

6.        _________________________________________________________ - ____ %


 

IV.3) Informacje administracyjne

 

 

IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do            //  (dd/mm/rrrr)

Cena (o ile dotyczy)  NIE DOTYCZY

 

IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się  tryb przetargu nieograniczonego,  ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)

02/12/2005r (dd/mm/rrrr)     

Godzina  10:00 (gg:mm)

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

Do   //  (dd/mm/rrrr)     lub     miesięcy i / lub  60 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data   //  (dd/mm/rrrr)                            Godzina  : (gg:mm)

Miejsce ____________________________________________________________________________

 

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

NIE   X       TAK    

Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz  wszelkie pomocne odniesienia__________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

 

V.2) Data wysłania  ogŁoszeniA   16 / 12 / 2005  (dd/mm/rrrr)

 


ZAŁĄCZNIK A

 

 

 

Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska