Znak: 341-A/06/05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU, KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA
RÓWNOWARTOŚCI 60 000 EURO
1.Zamawiający :
URZĄD GMINY ŁABOWA
woj. małopolskie, powiat nowosądecki, 33-336 ŁABOWA 38
Telefon: / 018 / 471 12 84 faks: / 018 / 471 12 66
Poczta elektroniczna: gmina @ labowa.iap.pl
Adres internetowy: www.labowa.iap.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Łabowa 33- 336 Łabowa 38 , pokój Nr 9, w godzinach od 9oo – 13oo, za wyjątkiem sobót i niedziel lub za zaliczeniem pocztowym.
Uprawniona do kontaktu z Oferentami:
Kazimiera Juszyńska tel. / 018 / 4141928
Cena formularza siwz – 15,00 zł , słownie: piętnaście złotych.
4. Przedmiot zamówienia – roboty budowlane w ramach zadania
REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY ŁABOWA
Zakres robót :
Remont 9 pomieszczeń administracyjnych – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, posadzki z paneli podłogowych, wymiana grzejników, roboty malarskie, tynki wewnętrzne, okładziny z płyt gipsowo-kartonowych, rozebranie ścianki z cegieł, rozbiórka pieca kaflowego .
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
6. Termin wykonywania zamówienia : do 31 sierpnia 2005r.
7. W postępowaniu mogą uczestniczyć Oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz.U. z 2004r. Nr 19,poz. 177/, spełniający warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Spełnianie warunków Zamawiający oceniać będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie.
8. Wadium nie jest wymagane.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100%
10. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu gminy Łabowa 33-336 Łabowa 38 pokój Nr 10 , lub przesłać na w/w adres w terminie do dnia :
3 czerwca 2005r do godziny 11:00
11. Otwarcie ofert w dniu 3 czerwca 2005r. o godzinie 11:15 w siedzibie Urzędu Gminy Łabowa, sala posiedzeń.
12. Termin związania ofertą 30 dni.
Łabowa, dnia 18 maja 2005 r.