URZĄD GMINY PROWADZI REJESTRY I EWIDENCJE:
- rejestr zamówień publicznych - numeracja porządkowa nieruchomości - rejestr dzierżaw gruntów komunalnych - rejestr dróg gminnych - rejestr wniosków o pozwolenie na budowę - rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę - rejestr decyzji o warunkach zabudowy - rejestr skarg i wniosków - rejestr uchwał Rady Gminy - rejestr zarządzeń Wójta Gminy - rejestr spraw przekazywanych przez Rzecznika Praw Obywatelskich - rejestr kancelaryjny - rejestr aktów wewnętrznych - rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw - ewidencja czasu pracy - ewidencja urlopowa - rejestr interpelacji radnych - ewidencja działalności gospodarczej - rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych - rejestr wypadków przy pracy - rejestr instytucji kultury - ewidencja obiektów świadczących usługi hotelarskie - ewidencja nieruchomych dóbr kultury - rejestr mieszkańców - księga małżeństw - księga urodzeń - księga zgonów - rejestr przedpoborowych - gminna lista poborowych - ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych |