http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
REDAKCJA
URZĄD
WŁADZE
PRAWO LOKALNE
GOSPODARKA
MOJA SPRAWA
INNE
Wybory 2018
Taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wode i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Łabowa
Klauzule informacyjne RODO
Petycje
Projekt Założeń do Planu Zaopatrzenia w Ciepło, Energię Elektryczną i Paliwa Gazowe dla Gminy Łabowa na lata 2016-2030
Informacja publiczna
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2015 rok
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej 2015 rok
Referendum Ogólnokrajowe 6 września 2015 roku
Konsultacje społeczne projektu Programu Ochrony Środowiska
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2014 rok
Wybory Prezydenta RP 2015
Wybory samorządowe 2014
Wybory do Europarlamentu – 2014
Wybory 2013
Informacje nieudostępnione
Rejestr zmian
Jednostki organizacyjne
Spółki prawa handlowego
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Jednostki pomocnicze
Wybory 2011
Rejestry i ewidencje
OŚWIADCZENIA
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
DZIENNIK PODAWCZY
STATYSTYKA
PRZETARGI
Wybory samorzadowe 2018


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2012-12-11 15:00:24
Strona / URZĄD / Komunikaty i ogłoszenia
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Łabowa
Młodszy referent w zespole GPL

 

Łabowa, 11 grudnia 2012 r.
 
OGŁOSZENIE NABORU
NA WOLNE STANOWISKO

Wójt Gminy Łabowa ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Łabowa
33-336 Łabowa 38
 
1.      Określenie stanowiska urzędniczego:
 
Młodszy referent w Zespole ds. Geodezji, Planowania Przestrzennego, Inwestycji i Mienia Komunalnego
 
 
2.      Wymagania niezbędne:
Spełnianie wymagań z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określanych dla stanowisk urzędniczych, tj.:
·      posiada obywatelstwo polskie;
·      posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
·      posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
·      nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
·      posiada co najmniej wykształcenie wyższe - inżynier, kierunek techniczny;
·      cieszy się nieposzlakowaną opinią;
·      posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na ww. stanowisku.
3.      Wymaganie dodatkowe: 
 
1)      komunikatywność,
2)      umiejętność pracy w zespole,
3)      umiejętność organizowania pracy własnej,
4)      podstawowa znajomość tematyki administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
5)      umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
 
4.      Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:
1.      Prowadzenie inwestycji i remontów zgodnie z przepisami prawa budowlanego za wyjątkiem inwestycji i remontów drogowo - mostowych w tym:
1)   współudział w opracowaniu programu rozwoju infrastruktury technicznej gminy,
2)   przygotowanie do realizacji inwestycji i remontów /zlecanie opracowań dokumentacji projektowej, badań, ekspertyz,   występowanie o pozwolenia na roboty budowlane/,
3)   realizacja inwestycji oraz remontów: zlecanie nadzoru inwestorskiego, kontrola właściwego i terminowego wykonywania prac ,odbiór inwestycji i przekazanie użytkowania,
4)   dokonywanie analiz i badanie przebiegu realizacji zadań inwestycyjnych,
5)   współpraca z zespołem finansowym przy rozliczaniu finansowym realizowanych inwestycji i remontów w sposób umożliwiający wpis środka trwałego do ewidencji księgowej,
6)   organizowanie udziału mieszkańców w realizacji inwestycji,
7)   prowadzenie bieżącej ewidencji rzeczowo - finansowej zadań inwestycyjnych                          i remontowych,
8)   prowadzenie każdej inwestycji oddzielnie wraz z jej rozliczaniem od momentu przygotowania do jej końcowego odbioru i całkowitego rozliczenia,
9)   weryfikowanie pod względem merytorycznym faktur i wszelkich operacji związanych z prowadzoną inwestycją i remontem.
  1. Planowanie i organizacja zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i gaz oraz nadzór nad zapewnieniem łączności telefonicznej na terenie Gminy.
  2. Z ustawy o gospodarce nieruchomościami:
1)   Występowanie z wnioskami o ujawnienie w księgach wieczystych praw gminy do działek gruntu oraz wypłata odszkodowania za działki gruntu, które przeszły na własność gminy,
2)   Na bazie danych otrzymanych od Starostwa prowadzenie ewidencji gruntów, gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla potrzeb gminy,
3)   Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do inwentaryzacji mienia podlegającego komunalizacji, ustalanie i regulacja stanów prawnych nieruchomości stanowiących własność gminy, w tym współudział  w komunalizacji dróg,
4)   Prowadzenie ewidencji mienia gminy, informowanie Wójta o stanie                budynków i potrzebach ich remontu, opracowywanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego.
 5) Powoływanie biegłych do wyceny nieruchomości.
 
5.      Wymagane dokumenty:
1)      list motywacyjny,
2)      życiorys - curriculum vitae,
3)      kserokopia dowodu osobistego,
4)      zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
5)      oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
6)      oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
(j.t. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko młodszego referenta,
7)      kserokopie świadectw pracy,
8)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
9)      inne dokumenty, referencje.
Wszystkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane, w przypadku składania kserokopii oryginałów dokumentów powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracy urzędnicze – Młodszego referenta w GPL, należy składać osobiście                        w siedzibie Urzędu Gminy Łabowa, pok. 2 (DZIENNIK PODAWCZY), lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Łabowa, 33-336 Łabowa 38, w terminie do dnia 27 grudnia 2012 r.  do godz. 9.00.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Łabowa. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Łabowa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.labowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Łabowa.
 
Wójt Gminy Łabowa
              /-/
      Marek Janczak

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska